måndag 19 november 2007

olika frågor

Vilken svordom använder du mest?
skit

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
resa, ge bort pengar, kläder

Har någon någonsin kallat dig lat?
ja

Tittade du på tecknat när du var liten?
självklart, fortfarande lika kul

Hur många syskon har du?
tre stycken

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
ja flera tatueringar

Vad har du för väder just nu?
mörkt och kallt

Vilken är din favoritfrukt?
körsbär, jordgubbe, plommon, mandarin, apelsin

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
i morgon är den ställd på 06.30

Använder du flip-flops?
ibland så..

Var köper du dina matvaror ifrån?
pekås å ica

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
inget av dom eftersom jag gärna är själv.. men kanske om jag måste välja så en vän

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej, men ibland vorde det nog skönt och ha

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
jag har ingen cd spelare just nu, den är hos min pappa

Vad åt du till middag senast?
mos å fläsk

Kan du vissla?
nope

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ja jag vet..

Vilket riktnummer befinner du dig i?
054

Vilken film kan du alla replikerna till?
många det :P

När flög du senast?
det var ett bra tag sen tyvärr..

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra stycken

Läser du för skojs skull?
klart

Diskar du din egen disk?
ja vem skulle annars göra det

Har du en stationär dator eller en laptop?
lapton

Vad har du med dig in på bion?
nån att gå med

Har du en blogg?
självklart, vart ska jag annars få ut allt.. iofs en som inte var offeciell..

Vilket är ditt favoritämne?
hmm.. ja du..

Gillar du att flyga?
njaa

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
en del, runt 8 kanske..

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
egentligen stressade med tanke på skolan men orkar inte stressa

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ja det tror jag

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
jävla cp

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
drew barrymore

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
ibland så..

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
ingen aning faktiskt..

När badade du i en pool senast?
i somras..

Har du varit med i någon skolpjäs?
oh yes, snövit och de sju dvärgarna

Hur många barn vill du ha?
minst två

Har du åkt moped någon gång?
nej tror faktiskt inte det..

Kan man vara vän med sitt ex?
njaa jag vet inte jag.. beror på hur det avslutades..

Vad har du i din väska?
två böcker - genuspedagogik och kulturmöten i barnomsorg och skola, vantar, link tabletter, pennor, iPod, tuggumi, läkerol, busskort

Vad lyssnar du på nu?
staind - Epiphany

Inga kommentarer: